Skip to main content

PASS!!!

0pppss!..jgn salah faham pulak ngn tajuk kat ats tu yerr...hikhik...what i mean is pass = lulus...
Alhamdulillah..lpas gak aku jwb test statik bekomputer utk ke pusingn seterusya.. pas nih ade parking sisi, parking 3 penjuru ngn daki bukit pulak.. hah! nh stu agy masalah idopp, aku tak pandai drive!!!! pegang stereng pon aku x penah...boleh ke tidak yerkkk nanti...CUBA JAYA n tawakal je lah,kan....nak wat camna agy..nih je cara yg direstui pihak JPJ utk mambawa kenderaan di jalan raya... esok2 mudah sket aku nak bergerak..

Aku rase aku yg paling betuah kott... ye laa, org len ade sorang je cikgu.. tapi aku ade DUA org cikgu yg sporting2 (stakat nih laa).. pegi ngn cikgu nihh..alih2 blik ngn cikgu len pulak..aleh2 kan best tuhh! hehe.. lgi pon cikgu bedua tuh adik beradik, so, tak jauh bezapun..
tapikan, pling aku heran dlm bnyak2 tempat aku pegi, kelas memandu laa ic aku pling berbakti sekali..kmna nak g mesti kna scan ic ngn ibu jari.. nsib bek ibu jari aku ade jerp.. hahaha.. klu tempat len mne gna ic yg kita ade nihh (aku rasa lahh)..bwhakhakhakk!!



 ****************************
Flashback~ hari pertama aku pergi ke Jelapang Teguh.. seriuslly,suasana mmg tak comfortable langsung.. boy meet girl, so do others thing... Nak watcamna agy layan je lahh.. Zasss, aku kena layan kelas hampir 5 jam..gleww! ape ke pentingnya kne dengar ceramah selama tuh??!! Dari pagi sampai petang aku menetap kat sna nuhh..huh! pas tuhh sder pulak agenda geng budak2 serabutt..arrrghh! xpe laa aku layan je.. :( ... :P
Second day aku lebeh mencabar(cam tajuk kat ats tuhh) exam berkomputer.. Alhamdulillah, selamat aku pass! First time aku jawab soklan dlm komputer..hikhik..nervous + happy lahh akuu..



ok laaa ni jerp my entry ari nh.. kpala nih da pening2.. rse loya pon ade bab skip mkn tengahari td...
bye..
Assalamualikum..

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...