Skip to main content

driving lisence tesampuk mamat serabutt.. arrghh..rosak mood aku!

Mood aku punyerr laa okehh pg td..tapi..oleh karana sorang mamat 'serabut' nihh.. mood aku rosak!! penat btoi kne kcau ngn mamat sekor nihh. 2 ekor actually... 
hari petama aku d kelas KPP (kurikulum pendidikan pemandu)..msa 5 jam diambik tuk khatamm 6 bab..punyerr laa lme siott.. nih laa time mamat2 yg kebosanan nih beraksi dgn lagak hyper nyerr... aku ingat aku telepas dr cengkaman mamat serabut nihh..rupanya tidak?!! daa laa kcau aku wat roblock kat dpn kelas halang aku masuk..nsib bek ade pakcik abgg tolong..heh heh..dpt gak akhirnya masukk.. tp mamat tu still tak mngalah.. kacau aku ngn ketuk2 tingkap n bye2 ala2 paknil..hahaha..lwakk gak laa aku tengok budak nihh... cam tak penah nmpak 'bunge'...haiisshhh...aku ingt tamat laa dsitu..besama tamatnya kelas KPP aku tuhh...
Bengong nyee aku... mamat tu boleh pulak ikott aku balik??!! nsib bek ade mak aku tgh sapu sampah kat depan.. tkut sket mamat tuh..padan muke!! hmmm..jap2.. dia just teman ckg aku antar aku blik depan umh..okehh..
hopefully tak jumpe dia daa next class...


&*((^%#$^&

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...