Skip to main content

my baby

hai diari,

busan pulak layan cite industan ' Raqeeb- rivals in love '... erm..meh layan perasaan ingt2 msa2 indah ak dgn dua org permata hati.. my two babies..hahaha.. bukan ank ak laa..anak tumpang nme jerk a.k.a anak saudara angkat aku..lalala~ petama, ank kpd abg angkat aku. tak silap nme dia zarif, budak yg bermata bulat, berbadan bulat, berpipi tembam..best betol pelok my cubby baby tu..macam tak pecaya, budak yg penah dok dlm inkubator boleh membesar sebesar n bulat mcm tuh..huhuu..errmm..mukanya yg putih macam kapas tu menarik perhatian ak.. comel sangat sangat..hihiii

my second baby,  ahmad infaq...bru jerp jumpe ptg td wat petama kalinya, bru 7 bulan tpi tak menonjol muke yg hensem bila besar nnt.. muka dia manis sangat..best bila dapat mengacah ngacah dia, dia senyummm...lalala~ tak puas nak men lama2 bab dia kne cepat balik, mak dia nak suap makan n mandikan dia.. hmm..tak lama lgi pandai laa tu merangkak..tak pon terus bejalan takteh taktehh..haha...


ari nih simple jerk entry ak.. just nak kongsikan saat2 happy besama ank2 ku.. naluri keibuan gituuu! hehee

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...