Skip to main content

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum...

Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn...




Rasa menarik pulak segmen INI.. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013..

- Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah..

-Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D

Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya..

p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

Comments

  1. Assalamualaikum, dhira jejak sini dri segmen yang sama, http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2013/01/segmen-terjah-tahun-baru-aisyahhumaira.html
    hepy blogging :)

    Amin, tips nak dapat cgpa/pngk : doa+usaha+tawakal= kejayaan

    ReplyDelete
  2. assalamkm...dtg sini dari sedmen yg sama
    http://jarikudiy.blogspot.com/2013/01/segmen-terjah-tahun-baru-aisyahhumairah.html

    ReplyDelete
  3. gud luck..
    dr segmen yg sme :)

    http://destinicinta.blogspot.com/2012/12/segmen-terjah-tahun-baru-aisyah-humaira.html

    ReplyDelete
  4. terjah-menerjah... :)

    http://www.nurulakmal-enigma.blogspot.co.uk/2013/01/segmen-terjah-tahun-baru-aisyah-humaira.html

    ReplyDelete
  5. najihah datang dr segmen y same + follow sinie :)

    http://nurulnajihahadam.blogspot.com/2013/01/segmen-terjah-tahun-baru-aisyahhumaira.html

    ReplyDelete
  6. salam selamat bersegmen..dr segmen yg sama..:)..done follow..http://nurnaa-irah.blogspot.com/2013/01/segmen-terjah-tahun-baru-aisyahhumaira.html

    ReplyDelete
  7. salam...
    dari segmen yang sama...done follow here...
    http://miszalyabatrisya.blogspot.com/2012/12/segmen-terjah-tahun-baru-aisyahhumaira.html

    ReplyDelete
  8. terima kasih kerana join :)

    pastikah anda terjah semua peserta dan kemungkinan besar anda akan mendapat salah satu hadiah !!! :D

    http://www.aisyahhumaira.com/2013/01/terjah-blogger-awesome-di-tahun-baru.html

    ReplyDelete
  9. haii .. assalamualaikum .. hehe .. Wieya pun dari segmen sama juga .. http://dhiaadawiyah.blogspot.com/2013/01/segmen-terjah-tahun-baru-aisyah-humaira.html .. gud luck !

    ReplyDelete
  10. ASSALAMMUALAIKUM , Cikwieda dari segmen yg sama jemput singgah sini
    -->
    http://dearbudakjahat.blogspot.com/2013/01/terjah-tahun-baru-aisyahhumaira.html

    ReplyDelete
  11. Salam dear..dr segmen yg sama.....btw follow u..good luck :)

    http://seneoritabaharin.blogspot.com/2013/01/segmen-terjah-tahun-baru-aisyahhumaira.html

    ReplyDelete
  12. Hai! salam perkenalan. dtg dr segmen sama, jom g blog kita meh. =)

    ReplyDelete
  13. asslmkm tuan blog.. :)
    singgah sini dari segmen yang sama..

    kalau sudi meh la singgah sini kjap ye..^_^

    http://hanyadihatiku.blogspot.com/2013/01/segmen-terjah-tahun-baru-bersama-aisyah.html

    ReplyDelete
  14. http://dairihatiyana.blogspot.com/2013/01/segmen-terjah-tahun-baru-aisyahhumaira.html

    Salam singgah ^_^ dr segmen yang sama!

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum Saya terjah ,, Dari Blogger Baru

    http://ubaidullahjaafar.blogspot.com/2013/01/segmen-terjah-tahun-baru-aisyahhumaira.html

    ReplyDelete
  16. terjah sini:D

    http://iniblogrockstar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. singgah dari segmen sama! jom ke blog nabila =D
    http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2012/12/segmen-terjah-tahun-baru-aisyahhumaira.html

    ReplyDelete
  18. join jom http://izza-sakura.blogspot.com/2013/01/segmen-2013.html join tau nt follower akan pun bertambah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...