Skip to main content

Segmen:Memori 2012 Terpahat di Ingatan?

Assalamualaikum....

Hai semua, saya rasa 'terseru' untuk join segmen ini..dia punya tajuk memang menarik sebab Tahun 2012 kan dah nak melabuhkan tirai [bye2 2012!! Hye 2013] <3 p="p">



                                                   Yang nak join juga boleh KLIK sini..


Apa yerr memori yg terpahat kukuh dlm kotak ingatan ni?? Hmm..jap2 nak bukak my cute DIARI ..Hehheh

First and foremost, Alhamdulillah tahun ini dapat lagi ikut Family bercuti dalam dan luar negara... Terasa lagi kemanisan 'bulan madu bersama famili' uhukk (masih single)..haha. saya memang suka travel dan dah menjadi impian saya untuk travel keseluruh pelusuk dunia..Insyaallah.


Yg diatas tu picture yg diambil dalam pertengahan bulan 5 sewaktu bercuti ke Hong Kong...Muka nmpak 'penat' sbb seharian berjalan..huhuu




Yang ini pulak diambil ketika bercuti ke Cameron pada penghujung bulan 11.. Ramai kan famili saya??? ni baru sebahagian aja....hihiii

So, ni laa memori yang manis-manis saya bersama Famili Tersayanggg...YEhaaa!!! yang pahit tak mau dikenang sebab terlalu payau untuk ditelan..Sekian.

Akhirul kalam, yang baik dijadikan teladan yang buruk dijadikan sempadan..



Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...