Skip to main content

destinasi cinta..

Assalamualaikumm..
atok ooo atokk... hikhikhik, jgn marah yerr..gurau jerpp.. ^___^"
sya tau hari nihh sy agak2 tamak smpai rajin sangat nak buat dua entry..haaaa, nih laa tanda nya boring sya dah smpai ke kemuncakk... korang layan je laa yerr...( sediakan plastik or bekas bersebelahan anda...)

mood: tetibe rasa hati nihh nak berjiwang jap...



" I guarantee there'll be tough time. I guarantee that at some point,one, or both of us is gonna wanna get out of this thing. But I also guarantee, that if I don't ask you to be mine, I'll reget it for the rest of my self...because I know in my heart, you're the only one for me...."

(copy from novel takkan pernah jauh...)



fullawehhh..tak sangka aku yg berdarah cold nih ada hati dalam taman~ bnyak baca novel lahhh nihh kan otak dah 'blue'...dah-dah, aku nihh dah lebeh had limit..kang kna baling ngn kasut pulakk..ahakksss..
Aku bukan nak cita aku jatuh cinta ke, or jatuh tangga sat td..tuhh sekadar interfrem saja...hikhik

rasa kelakar pulak klu tengok kawan becinta..klakar tengok diaorg gadoh kecil..merajuk2 minta dipujuk alahaiii...ada jugak laa yg cross the limit smpai pegang2 tangan...(depan aku takdek yg berani!) yupp walaupon aku tau cinta mcm tuh salah dr segi syariat..tpi bg budak remaja..it's thing is usual..nak had fun jerpp...pandangn kwn aku laa..aku tak penah rasa lgi...huhuuu...aku single?? cam tak pecaya kan?? mybe sbb aku sndri belom bersedia membuka hati utk lelaki..

cinta monyet???? wujud ke cinta mcm tuh..entah.. aku rasa remaja lbeh kpd cinta main2 atau istilah lain cinta kontrak.. becinta dlm satu masa jerp...bila daa tmat tempoh, lupakan mcm tu jerkk...klu ak laa, ak lebeh suka panggil tu 'monkey rack love'..hahaha.. cinta yg sementara..makiin dilarang makin  menjadi..ada gak laa cekgu penah ckp becinta msa kecik nihh tak penah lama smpai ke jinjang pekahwinan..mmg laa, budak kecik apa laa sangat tau dengan tanggungjawab??

pernah aku tanya kat sorang kawan nihh,kwn pempuan..." yana,(nma samaran)..betol ke kau suka n jatuh cintun kat mamat tuhh?? aku tengok kau nihh dah mcm angau jerkkk..." dia jawab.." takdak laah..aku just kawan jerp laa..main2 jerp tuhh..alah kekadang bosan, ada mamat tuh boleh ajak borak malam2..takkan ngn kau jerppp..." ishhh, aku tnya sepatah..dua pulohh patah dia jawab..mmg pon, kat tefon jerk manja2, bila jumpa wat tak tau jerpp..aleh2 mesra ngn org lain... heran aku ngn kwn ak sorang tuhh..huhuuu


ada gak laa yg ajak gurau ngn aku..kte mamat tu syok ngn ak laa..mamat nihh ajak date laa... aku wat poyo jerkk..just anggap tuh gurauan semata-mata.. tak tau laa pulak klu mamat tu seius..ah, lantak laah.. klu msj syg2 tuh lagi aku tak layan..errr, cepat jerp nak delete..meremang cam nmpak antooo...aku bukan cam tu yerr..senang2 diajak.. aku nak jadi seperti mutiara dilautan..nak jadi buah epal ats pokok tinggi.. hanya yg layak jerk dapat...aku tau suma tu susah nk jamin ak mampu ke tak bertahan..tp sekurang-kurangnya aku nak cuba dulu..bina tembok antara ak dan cinta..ak nak cinta 'pure' bukan cinta klon atau fotostat...


tengok laa pro dan conta becinta diusia terbit nihh..main2 jerp banyk...mybe,sbb tu laa aku taknak becinta, penah laa skali hampir-hampir...eh,eh.... biarlaa ak study dulu,ekonomi dah kukuh..cinta itu datang baru ak sambut...but for now, NEVER! acecehcehh( kang telan ludah sendri)...aku pecaya, Allah yg tentukan cinta kita dgn siapa.. mmg kita diciptakan bepasang-pasangan.. dan adalah waktunya nanti aku akan jumpe dgn jodoh aku utk melengkapkan tulang rusuknya..hakhakhak.. biar waktu yg menentukan..


bila aku dah besar..aku nak cari yg kuat agamanya..harta tuhh second... biarlah yg berilmu, charming or ada sisinya yg sedap mata memandang, sayang pada keluarga...tak merokok tp yg merokok pon still akn dipertimbangkan..,cold blooded.. tunjuk kan respon depan aku jerpp.. tak suka main2 mata ngn org lain..paling2 penting..keluarga dia terima aku baik dan buruknya..org cakap bila nak kawen..kita sekali gus kawen dgn familinya..tu laa yg aku selalu tengok kat tv...huhuuu ( tinngi menggunung impian ak..lalalala!!) hahahaha


nak lbeh faham..aku nak yg mcm lelaki ayat-ayat cinta tuh...mukanya birlaa mcm boys over flower, gu jun pyo..perangainya biarlah mcm hero it started with a kiss/ playfull kiss (besikap dingin tak reti tunjuk perasaan) tapi kadang humor mcm hero cita love story in harvard... sengal btoi aku nihhh!!!! (ni lahh akibat obses drama)






** elo..elo...sorry spa tebaca n terus nak temuntah bab tak pecaya langsungg...enty nihh just sja2 je aku tulis.. tetibe rasa nak wat karangan..tu yg bedal wat tajuk cintan cintun nih...hahahaha


(@_@)   mampuihh aku kena ejek ngn sedara aku nihh..klu ada yg baca... malunyerrrr!!!

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...