Skip to main content

pengorbanan yg menuntut diri terkorban....

salam Ramadan kareem to all...

Happy birthday,mak... :(
hanya dapat ku ucap melalui telefon...Jika dulu dapat merayakan bersama-sama, kini tinggal mak je menyambut sendirian..eh, yeke..rasanya tahun nihh mak sambut birthday sakan nampak..suma akk n abg balik merayakan birthday mak yg ke....(rahsia!) adohaii, npa laa,minggu nih lak ak kena join leadership training... takleh ke, aku ponteng jer???












comelnya MMS abg sent td... 3 biji kek utk mak.... yummy..mesti sedap agaknya..waaa!!!!! nk makan kek!!!!  kempuanan nk makan kek..tepaksalaa aku ganti ngn makan ayam madu...sedap jugak kepak ayam tuhh..hehe, terubat rindu...











ade pulak sorang agy yg menyakitkan hati dan sanubari aku..cehh,ayat!!.. tak acii Nabilah balik minggu nihh...kata taknak balik..tak aci..tak aciii...ini tak adil!!! huh! XD (telebeh emo lak)





Pesanan ringkas: bila kita sedang menuntut ilmu...bnyak yg perlu kita korbankan..masa bersama keluarga..dan tenaga...Reda jer la..:)

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...