Skip to main content

aA+bB

hello...



you wonder
is it an angel or yet
mybe a sweet dream that you can't forget
so close yet far-fetched
causing you to float on the line
between reality and fantasy

c/o Haunted the nightmares
creates the ecstasy
Hlovate ~ oh poisonous honey
love and hate
driving me crazy

The poison ivy of venus
killing with venom so sweet
you're losing your head
don't want it yet it keep haunting
losing yourself in the suffocating mist

The blind arrows of 
piercing cold ice and
warm melting heart
tearing me apart




lama tak bersua di alam maya nihh.. anyways, i just finished my ept test and also finished my novel till the end..hehe


novel "HLOVATE" always make me 'fly'...this time i read a novel entitle 'aA+bB'.. well, this story terasa macam dekat dgn hidup aku..kisahnya ada similarity ngn aku lbeh2 agy part 'aturan keluaga tu' kenapa??? biarlaa ia hnya menjadi rahsia kisah silamku...hehe..Aku bukan Addin ex head-girl yg telah awl mengalah dengan sakit derita Kucai smpai nk ikut amanat terakhir kembarnya tuhh hingga terpaksa kalah dengn prinsip senditi yg alergik Benz a.k.a Aie..ape ape pon..fullmark buat Hlovate krn berjaya mengarang kisah cinta antara benci nihh... XD

about LOve nihh..nmpaknya makin ramai dah mabuk... eh, hensemlaa mamat tu?! eh, aku suka gila perwatakan dia?! sengal!!

sampai skang aku tak tau npe sume jadi mcm tu..mcm g uni nihh tuk cari spouse jerk... hmmm, aku?? aku still aku seorg fizah yg ego+pemalas... tapi lbeh molek sket dr che addin bertocang dua dengan Hemo-Hemo..hikhikhik




Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...