Skip to main content

widget k-pop

elloo averybody!! eh,lpe pulak Assalamualaikum..hehee

entry ak bukan nak ngumpat artis melayu tiru artis korea.. ak tak tau laa dah jd artis ke belom kumpulan tuhh..yg sah nye dorang femes bab rmai org kutuk. (bukan ak eak)..ah what ever laa..bukan hal ak nk campor...kan3
Anyway, yg nihh widget k-pop ak nak campor..lalala.. cehh, encem siot widget2 kat dlm nihh.. yah2 ak tau ak kuno sket pdahal dh lame kuar widget nihh..hm..slamenih ak tak care pon widget2 segala bgai nihh...huhuuu

widget petama ak suke (20% suka)
kim haechul

<div style="text-align: center;"><embed pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" width="175" height="300" src="http://www.widgipedia.com/widgets/widgetindex/welcome-widget-7743-8192_134217728.widget?__install_id=130310" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash" quality="high"></embed></div>



widget ke dua ak suka (50% suka)
Suzy (miss A)

<div style="text-align: center;"><embed pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" width="175" height="340" src="http://www.widgipedia.com/widgets/widgetindex/welcome-widget-7878-8192_134217728.widget?__install_id=130381" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash" quality="high"></embed></div>



widget ke tiga (70% suka)
Kim bum

<div style="text-align: center;"><embed pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" width="175" height="370" src="http://www.widgipedia.com/widgets/widgetindex/welcome-widget-7744-8192_134217728.widget?__install_id=130310" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash" quality="high"></embed></div>


yg ak suka 100%????! mestilaa dah jadi widget blogg..hihii

ak ltak kat bawahh sekali..bab nmpak kosong jerr mule2..haha
aip..ada dua meh.. minho n lee hongki! tett..

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...