Skip to main content

aku selamat mendarat :O

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuhh! :P

Ce cite ce cite....
hhmmmm..ye laa. okehh!

citenye taklah menarik sangat pon...suma pasal AKU. Alahamdulillah..selamat ak hari nihh kne makan ngn harima0..grgrgr! tak tau laa camne ak boley pass ujian memandu KPI (ejaan sbeno ak tak tau)..owg cakaplaa..kne pass kpi dulu bru test JpJ pulakkss~ so skang ak dah pass, means jumaat nihh ak akan ketemu ama bapak JPJ..lalala..skang ak malas nk pikir cuak ke tak nnt..sbb sgt2 ponat dgn situasi siang tdi...

slame nihh ak blajo bwok keta, parking sisi dan parking tiga penjuru..just that it! but today, mse kpi cekgu nak test ak kat jalan bando..dalam kete tuhh, macam soklan panas ak kne jawab..klu tak jawab or beri jawapan negatif akn membuatkan ak GAGAL..huh..ak nih kan minah lurus a.k.a lurus bendul! dia tnya ak jawab..tak bnyak pikir dahh..mne ak tau jawapan uhh will kill me! OMG

nk tau soklan2nyerr..hmm..ab bg tau sket je yerr..bab yg selebehnye ak dah lupa..amnesia pas tekejut td..haha..cekgu tnya betubi-tubi macam machine guns! awk tau jalan A??? ( errm..errmm..Tak!) camne boleh tak tau?! awk tak alert...oke..pandai drive ( hah, yg tuh sy pandai..hehe) good..means awk pass thp satu soklan sy.. (what?!) oke, skang tekan minyak...tekan minyakkk... (okehh!) ...skang awk bg singnel kiri ( haaa..ape..ape??!) huh! camtu laa lbeh kurang soklan2 nyerr..poneng palo aden ngejawabnyeww sehh!

ak nihh kan lurus plus becokk..cepat2 ak cite kat cekgu ak ape yg ak lalui td... ntah laa ak cite tuhh menyinggung dia ke tak..bab tak dapat bce mimik muka cekgu yg power senyapp tuhh..mybe ade laa kot dia kecewa ank murid dia bg jwpn2 yg tak memihak kredibiliti dia sbg cekgu ak!


just tinggal 3 hari nk test jpj..klu lulus ak tak jumpe dah ngn cekgu kesayangan aku tuhh..tetttt! member ak pon ak pasti rindu rinduan nanti..tetttt!

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...