Skip to main content

tiang zebra

Salam...00llaaa~

hmmm..lme tak mengupdate blog nihh..kekadang lupa sudaaa..org busy sokmo skang...hari2 sebok dok pulas telinga kancil..hikhik

hari nihh, wat petama kalinya, ak tak langgar tiang zebra nuhh..sedikit happi tapi aderr sebanyak banyaknya takot dengan hari esok..mintak2 laa ak leh wat yg terbaikk..nihh demi masa depan ak..acehhhh...

ok la, meh ak aderr cite gamana pelajar baru (ak la tuhh) nk bawok keta..dulu2,ak ingt senang jerp bwk keta..upanya tidak! semalam ak cuak glewww.. mse naik bukitt..adoiii.. semalam 5 tiang jugak ak bejaya jatuhhkan..cekkk mettt! aderrr cekgu pink tuhh,xtau laa nme aperr,ak tengok dia pkai bju pink tu sal ak panggil dia gtu..hakahakk..suke sangat sakat ak..!

hari nihh..sumenya dalam keadaan baikk..tpi kwn ak laa tak selamat..hmm..dia try nek bukit hari nihh..n keta dia 'melompat' atas tuhh..pkare sme penah ak alami..hahahaha..sambil tunggu kwan praktis driving, ak ngn lagak bosannyeww..pi borak tin kosong ngn cekgu pempuan..cekgu tuhh peramahh..hmm,leh pulak cekgu tuhh sakat2 cekgu ak sorang nihh.."maaann.....ooo....maaann!...tak tau laa cekgu ak tuhh wat muke camne..tpi geli telinga aku dengarr...aku ape agyy..'gelok besorr'laaa  hahahahaha! bukan senang nk sakat cekgu aku tuhh..sbbnye dia tuh pendiam mne berani org nak men2kan dia..ak yg mulut tecabott ekor pon mati akal klu nak borak ngn dia..just senyappp jerr.. kekadang tuhh ak wat laa lawak bodoh tuhh pecahkan keheningan dan kesunyian and lastnyerr ak jerr cakap sorang2..huhuuu

time kasih jugak kepada kera-kera di kelas memandu td..taklah terasa sepi sgt dapat tengok gelagat kera2 memanjat..mengendong anak..makan buah sawitt..hihiiii...kan bagus klu ak leh tengok kera drive keta.. leh ak uplod gambo kat blog..:P


ok laaa.. dah penat laa..tangan da kebass~ nyete

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...