Skip to main content

hidup di plkn part 4- hobi aKu !

okay2, aku tau mesti daa boring asik dok cite psl plkn kan?! plkn part 1, part 2..bla bla bla... hmmm

Aku kat sne ada gak waktu2 boring tahap gabann..TAK TAU MENDERR nak buat.. jadinya, aku ada something yg m'jadi peneman setia dikala ku kesepian..nak tau ape??? jeng..jeng...

my diari!! (0o)"        










huh,ni laa buku diari aku..suma peristiwa2 pahit, manis hidup d plkn ada kat dalam nie...suma rahsia aku da kat dlm nih..shhyy







tengok isinya..cam budak2 ayat aku tuhh..erghh, malunyaaa!!! well, nih bukan satu2nya diari aku ad..banyak lagi sbenanya...hmm..aku mula start tulis diari sjak aku dibangku sek rendah..dr kecik aku mula menyimpan something tuk djadi bukti peristiwa tu penah berlaku.tak kira laa dlm bentuk diari atau buku scrapt atau photo album... manusia kan cepat lupa, so, adanya bukti2 nie snang nak ingat bila hari tua nanti..cehh



Setiap waktu lapang tak kiralaa malam or siang..mesti aku akn tulis DIARI... aku sanggup menyuluh with my old torchlight gara2 nak tulis peristiwa penting yg berlaku..kwan stu dorm daa tau daa habit aku..diaorg pon respect habit aku tuh dgn tidak menyelongkar or paksa aku tuk tau isi kat dalam diari tuh...THANKS BABE!
tapi kannn,klu depa bacapon bukannya apa..it just between me. tak kepoh2 laa aku nak ngumpat or caci maki org dlm tuh..diari aku tu just nak ingat yg baik2 jeww...



okay laa..mybe len kali aku akn tonjolkan my diari yg lain2 k...see yaaa!

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...