Skip to main content

hidup di plkn part 3- rajin kmi ke surauu


tau tak ape tu?! ni la ketas hafalan waktu aku d plkn dulu... ketas nie mesti djga cam jaga nyawa sendiri bab klu tak mybe akn meragut nyawa kwn2 aku.. hehe kejam jerr bunyiknyerr..
ketas nie mesti dbwa bgi setiap 5 waktu solat bejemaah..paling penting waktu maghrib dan insyak laa...ust aku sorang nie tegass..sgt2 tegas..kalah harimau mengaummm
Rajin sudaa suma pelatih solat 5 waktu berjemaah..x dak spa berani ponteng!! 



ape2 pon ketas ni m'jd ruang utk ak habiskn masa bezikir smentara menunggu solat bejemaah yg seterusnya...ketas nie serba ada smpai ke al-mathurat..


hah mesti korang nak kenal spa ust kami d kem kan?!!!! ust ni bukan calang org tau..beliau belatarbelakangkn kareer askar tau..tak sure laa beliau ni tentera laut atau udara...tentera udara kott~~ smart orgnya..hehe haaaa...let's check this out!!













daa tengok orgnyer kan..encem kan?! opppsss..sowy, beliau sudah bepunya!!.. hati beliau kepunyaan ustazah kami... suami isteri sama-sama membimbing kami ke jalan yg luuuruuuussss~~





ust nie ada dua hobiii.. hobi yg petama beliau ska nyakat kami....mesti soh kami cangkung2 tak pon hentak kaki smpai pencemaran udara kat padang p.ramleee tu..ade je modalnya ala ala tunjuk muka yg garang tuk takutkan kami..( aku nmpak dia cover senyum bila kami bjaya disakat) hahaha.. Hobi kedua beliau lak ska snap n capture muka2 kami yg cam2 pesen gna kamera PINKnya..mcm gamba yg kat ats tu laaa.. paling tak nahan dia ska snap waktu pelatih tgh tidor..ntah bpe kali muka aku nie kna snap! malu siottt!!





okey laa takat tu je laa entry aku kli nie..babaiii

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...