Skip to main content

hidup di plkn part 1

ble teringat blik...mcm2 dah belaku sepanjang aku telibat dlm PLKN siri 8 2011...susah pyahnya menempa kjayaan dlm pesainagn yg sengit..mne tak nye...ade 4 kompeni agung iaitu ALPHA, BRAVO, CHARLIE, DELTA...

aku kompeni ap??? hah.. jeng jeng...nti aku btau..


mule2 aku masuk..aku sgt tekejut ngn suasana kt kem..ye laa npe pon khidmat negara sure ade peraturan ketat n kawad.. kawan?!! aku expert sket bab mencari kawan sebilik nie..haha( puji sendri lak).. mule2 je kekok jumpe kwn baru tp tak smpai 2 hari dah mcm adik beradik da..member blok sebelah siap labelkan kami cam daa knal lme..makk aiii,punye laa mesranya kami..ade gak part2 aku nangis dlm toilet ble tak puas hati..( heh heh).


meh sini kau nak cite psal ape yg mule2 pelatih2 kne wat....first KAWAD..cuak gak aku ble tibe time kne kawad..mne taknye aku mne ada asas kawad...jawapannya aku bedalnye...jurulatih soh kekiri ak ke kiri..ikott je mcm lembu kne cucuk idong..haha
Barisss, bariss sedia! ke kanan lurus!!
hari2 tu je yg aku dengar..huhuu
lpe lak nak cite nak kawad formal ada tatacra tau...mesti lengkap bepakaian full loreng atau half...
best time tu...nampak segak dan bergaya..ecehhcehh
okehh laa...smapai sini dulu nurkilan hamba...
sebelom undur dri, sini nak maklum t ada hidop plkn 2 lak..
nantikannn

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...