Skip to main content

Alhamdulillah.. aku terima dgn redha..

 Erm, tak tau nk ckp ap daa.. hari nih tpat jam.11.05 pg (rabu 23/32011)
aku dpt tau result spm..(citanya bemula cam gni)
dgn hatu hasrat ape yg bkl ak terima nanti adalh sesuatu yg menghappykan..^^'..dgn penuh dbaran djiwa..aku pon naik stu dmi satu anak tangga menuju ke bilik meeting.. huh..bpak tekezutt aku bile terpampang nma aku kt pintu bilik tu antara top10.. (ptutnya aku nek awl2) Ya Allah, tak dpt ditangkis lgi, air mata turun cam hujan gerimis.. actually, daa tekad xnak bedrama tpi terr buat gak melodrma tayangan perdana...for my frens, masyitah, umairah, syakirah n anje... tanhiah ats kjayaan yg dikecapi ^_____^
such a great day for me... aku pon berniat laa nak kongsi happy nih ngn mak tp bila aku call, engage..tetibe phone aku bebunyikk lgi 'wira wirawati'..tgok nme yg display.. cakk!! my brother call..pas tu, tak putus2 famili call pakaj ngn mesej..hmm..lotehh haie jang! hahaha.. tpi kan lbih penting bg aku adlah mak!! aduii..excited gilerr daa nihh...aku pon apew lagi cepat jerr nak blik..lgi pon sontok aku dok lme2 mnahan happy nih..heheee
 skang.. yg aku harap...aku boley msuk U dgn kputusan aku yg besa2 nihh..aminn..

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...