Skip to main content

Segmen: tambah followers sampai beribu




Alamak! tarikh start berblog bila ekk??? bila?! bila?! erm..yang saya teringat saya mula berblog selepas tamat latihan PLKN siri8 kumpulan pertama.. bulan april larr kott...heheeee

tag kawan tak wajib kan?????? ^______________^

Comments

  1. dari segmen yang sama. kalau sudi follow blog sy. sy akan follow balik

    ReplyDelete
  2. hye3!! datang dari segmen yang sama.
    salam perkenalan ! ;)

    ReplyDelete
  3. Hai, kita dari segmen sama. Dah follow sini :)

    http://sukadukahidop.blogspot.com/2012/05/segmen-tambah-followers-sampai-beribu.html

    ReplyDelete
  4. dtg BW dr segmen yg same. follow sini. 49. ;)

    http://farizafairuz.blogspot.com/2012/06/segmen-tambah-followers-sampai-beribu.html

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. salam kenal. dah follow awak.

    sori lambat blogwalking. busy skit.

    singgah sini dari segmen yang sama.

    Jemput ke blog saya.

    www.mohdnaser.com

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...