Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)
dari segmen yang sama. kalau sudi follow blog sy. sy akan follow balik
ReplyDeletehye3!! datang dari segmen yang sama.
ReplyDeletesalam perkenalan ! ;)
Hai, kita dari segmen sama. Dah follow sini :)
ReplyDeletehttp://sukadukahidop.blogspot.com/2012/05/segmen-tambah-followers-sampai-beribu.html
dtg BW dr segmen yg same. follow sini. 49. ;)
ReplyDeletehttp://farizafairuz.blogspot.com/2012/06/segmen-tambah-followers-sampai-beribu.html
This comment has been removed by the author.
ReplyDeletesalam kenal. dah follow awak.
ReplyDeletesori lambat blogwalking. busy skit.
singgah sini dari segmen yang sama.
Jemput ke blog saya.
www.mohdnaser.com
From,
Nasz
MOHD NASER.COM