Skip to main content

New Shoes - flight to China

around 12:37 a.m already... an owl like me still be awake.. :P



let's see what i just bought last friday?????





a pair of shoes!!!!

hari ini officially aku rasmikan 'kasut wedges' baru aku ke Metropoint Kajang.. saja nak test/uji pandu kasut nih selesa ke tak...



jawapannya MEMANG sangat selesa..ringan dan tak sendat.. haha 



macam corak batik! purple colour! haha (a girl like purple crazily)
oke! sesiapa yang berminat nak memiliki kasut handmade design, YOU all boleh cari dekat MID VALLEY, PJ... siapa tak familiar dgn Petaling jaya boleh search kat google map.. :D




tapak kasut macam line7 tapi wedges....


oke jom bincang pasal harga! 

price: RM60 at any size available (but limit count per size)
colour: black, brown, grey, pink, purple etc
stall location: Mid valley, PJ.. level F if i'm not mistaken <3



p/s: comel kan?? kiut kan?? haha.. actually saya tak minat sgt yg colourful..susah nak matching dengan pakaian.. oleh kerana flight ke China pon dah pasti.. tiket pon dah dapat..so, nak laa bergaya dgn stuff yg chantekk..hehe..klu idak jgn harap mak saya bagi beli! :P










Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...