Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)
salam.blog walking di sini + follow juge = blog anda sudah pun di review. thanks ye join segmen di Nur Farahuda's blog ^_^
ReplyDeletehttp://nurfarahudahud.blogspot.com/2012/05/segmen-review-blog-by-hudahud-group-4.html
http://nurfairusabubakar.blogspot.com/2012/05/segmen-review-blog-by-hudahud.html
ReplyDeletefairus review dan foLLOw sini..hit me back ya!
salam..saya datang singgah sini:) dari segmen same..jom la ke blog saya di http://akmaluv90.blogspot.com/2012/05/segmen-review-blog-by-hudahud.html thanz(^_^)
ReplyDeletesiapa yang jadi follower saya Insyaallah saya akan follow back.. thank you ^_____^
ReplyDelete