Skip to main content

We are the torchbearers of the Ummah

Assalamualaikum...

Apa habaq semua?? (macam ad orang baca jerr)

Entry kali ni lambat diupdate berikutan jadual class yg padat dan assignment yang MAMPAT.
Mimpi ngeri baru saja pergi..shuh shuh..!!!!

For the first time dalam hayat kami berlima (saya, Syahida, Nisrin, Ana, Yana) menyertai Ibadah Camp anjuran Leadership and Training department. Memang tak disangka-sangka kami dapat join dan dapat kenal ramai rakan-rakan baru (perlu mention ke??). Kerja yang kami lakukan tak sesusah mana, just prepare supaya semuanya berjalan dengan lancar dan bangun awal pagi. Memang tak sangka juga aku dilantik (Yana undi nama saya)  menjadi Setiausah. Alamak, waktu itu, memang tak tahu apa nak buat, apa peranan dan hari kejadian saya nak buat apa..tidur dekat bilik?? tolong biro-biro lain??? atau duduk saja-saja??? seriously memang konfius. Yang pasti kerja kena buat, I Must do something. tak kira laa kerja setiausaha just buat report selepas hari kejadian.




Jeng jeng.. beria jerr nak upload gambar!!!!


Barisan-barisan students dari pelbagai bidang. 
sah-sah depa ni brilliant..haha

kerja berkumpulan

leader memerhatikan kerja-kerja

Foreigner pon ada wow!!

ramai yang menonton

perbincangan


sesi presentation
Oke, habis utk peserta-peserta..meh kita jelajah muka-muka baru dari pelbagai biro


ready for work! 

muka-muka fresh..

1....2...3..CLICK!

tidak ketinggalan...


kejap! ada yang tertinggal tak ea??? hmmm..barisan muslimin tak ada...


macam tak nak masuk pulak..puas dah upload, tak mboh!!
we are really had fun together!! report pon sudah dihantar. Alhamdulillah....








Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...