Skip to main content

2nd year first sem

Salam..

Resah gelisah datang bertandang lagi.... sudah masuk 2 minggu aku start sem baru sebagai senior! SENIOR! listen guys, saya bukan berlagak apatah lagi mencari publisiti... tapi saya sedar yang saya menggalas tanggungjawab besar manjaga reputasi senior.. yer lah, adik2 mesti tengok gaya sister-sister lepas itu diaorang tiru.. kalau benda baik Alhamdulillah..kalau benda jahat, Nauzubillah!


Syukur atas nikmat yang diberi.. suka sangat bila tahu dapat tinggal se sem dalam Mahallah Aisyah level 1.. tak payah dah susah payah mendaki tangga macam gunung tahan! haha . Erm.. tapi agak berserabut pada awalnya bila dapat tahu tinggal bersama 6 lagi roomate lain.. bermakna tambah sorang dari sem lepas... memang tak tahu nak letak mana barang-barang..semua jadi tunggang langgang! tapi Allah Maha Adil... kawan-kawan yang bernama Nisrin, Syahida, Aina,Yana, Mira dan Shahira dah jadi 'penyeri' hidup aku sepanjang berada dekat CFS ni.. ^___^ kami share barang, buat lawak sama-sama bagi hilang boring..haha.. Macam kanak-kanak rebena!! So far so good.. not fight at all! :P

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...