Skip to main content

Final dah dekat!!!

hai...
Lembab macam siput laa ak nihh.tak .. dah laa x update lebaran 2011... skang dah nk masuk final bru kucar nk update blog bfore 'pencen' sekejap..huhuu


Raya thn nihh takdak beza dgn raya tahun lepas....juz thn nihh lebeh lebeh malas bikin kuih raya..akk aku malas..aku malas...abg aku lagi lah malas malas..huhuu...eh,lpa lak thn nihh kami suma raya ke Terengganu masa raya ke-3 arituhh.. perjalan jauh bikin pinggul serta pinggang rasa nk terpisah dari badan.huh! lagi laa suspen aku kat dalam ketan bila tetiba je keta yg dipandu abg aku brek mengejut, diikuti pulak keta belakang langgar keta kami..tak teruk ponn..juz ter
'cium' sket je..tak tau laa nk salahkan sapa sbb dalam waktu jem..macam2 perangai driver kite leh tengok...but, overall, TERBAEKK!


Cuti raya kali nihh tak lama..lebeh kurang seminggu jerk..pas tu kembali ke universiti..adohaii, dah nasib diri dapat musibah bila dengan tidak sengaja gigi aku patah!! aku nangis siott...mna tak nya..esoknya aku ada speaking test..gila aku wat tak tau ngn gigi yg sudah hilang nihh...haisss..gigi hilang pakwe larii....(ape ak ckp nihh)


Well, smpai agenda sebenarnya... lalalala 22hb Sept 2011 aku dah final sem 1...Sem 1 baru!!! sabar je laa... exam dah dekat, still tak tau nk baca buku ap...english pulak makin lama makin low..abiss, bnyak kali kelas cancel...what ever je laa...yg penting pas exam cuti 3 bulan,... so, nk rancang awal plan mengexpandkan badan nihh..hahaha



final...finale...finalis..suma bikin aku runsing!!! yer dakk...



copy dr fb member:

nothing can be done i think..just wait..and see what happen..then just accept without any word, and face it with calm even it's hard..

dan sorang agy member aku berkata:

Ladies, if a girl ever steals your man, there's no better revenge than letting her keep him. REAL MEN can't be stolen.

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...