Skip to main content

Sam Num Neaw Thong/ 3 num nuea thong

uhuk uhuk...drama lakorn baru menggantikan 'game rai game rak' yg tamat minggu lepas...
mengikut firasat fanatik lakorn saya nihh, lakorn nihh best!!! mybe The Best evvaaa!! mehh wusha mehh ^_^





~ teaser ~


tayangan setiap jumaat-ahad waktu semasa negara Thailand. bagaimanapun bagi negara lain boleh menontonnya di laman You Tube atau Blog-blog aktif.





~***************************~
sinopsis 

lakorn tentang 3 lelaki yang telah lama bersahabat (BFF), Kritchai (Mark),Theethud (Ken P.), dan Watchara (Boy),Mereka terjerat dalam 3 kisah cinta yang berbeza.


Kritchai, hensem, gentleman dalam diam mencintai Arunsri (Kimberly) pekerjanya sejak pertama kali bertemu. Pertemuan pertama tanpa tersengaja Arunsri telah menolong menyelamatkan lukisannya dan sejak itu Kritcai diam-diam mengekori Arunsri. Melihat dari personaliti dan beberapa insiden, Arunsri menyangka Kritchai seorang 'gay' . Kawan baik Arunsri, Supannika beriya-iya dapat menjangka Krinchat telah jatuh hati dengan Arunsri. Arunsri bertegas majikanya hanya menganggap dia sebatas seorang pekerja. Kritchat tidak sengaja tahu arunsri telah mempunya boyfriend, ini membuatnya sedih...Namun, dia tidak berputus asa dan terus berharap Arunsri akan membalas cintanya.


TheeThud, lelaki playboy yang sentiasa bertukar ganti pasangan dan sukakan status 'single' tidak pernah terfikir 
untuk berkomitmen. Suatu hari, dia telah diserang oleh Lampao, sepupu Kritchai kerana menyangka ingin mencuri. Sejak itu sentiasa berlaku pergaduhan antara mereka. Thee menyumpah Lampao tidak akan pernah berboyfriend dengan gaya keanakkannya itu. Lampao bertegas dia tidak sesekali akan mengalah!


Watchara dan Nam telah pacara selama 5 tahun. kerana itulah Watchara amat menjaga hubungan mereka namun sikap Namm yang suka mengongkong dan bertindak sesuka hati membuat dia ingin berfikir semula hubungan antara mereka. Dalam pada itu, Watchara dan Supannika kerap kali bertekak tengtang hal yang remeh. Karekter Supannika yang kasar dan bersahaja tetapi baik hati dalam diam mengusik jiwa lelaki Watchara.  



Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...