Skip to main content

Thara Himalaya

4 kisah bergabung dalam satu cerita cinta "4 heart of the Mountain"

Kisah pertama tentang Nam (Thara-Himalaya), kisah kedua tentang Fai ( Akhanee's Heart), kisah ketiga tentang Din (Pathapee love trick) dan kisah keempat tengtang Lom (wayupak monthra)

Thara-Himalaya~








kisah berlatar belakang keluarga besar terdiri drpd 4 kembar , 3 dripadanya lelaki (Din, Lom, Fai)dan seorang perempuan (Nam). Walaupun kembar, mereka tidak seiras, habit, kesukaan, dan berbeza hobi.  Dalam satu insiden,  Nam telah menyelamatkan seorang lelaki asing yg disyaki seorang putera mahkota dari negara Posawat. Dalam masa yg sama 3 beradik lelaki terlalu protective terhadap Nam sehingga kemunculan doktor baru lelaki di hospital mencemaskan lom,din dan Fai. Bagaimana Lom,din dan Fai menjauhkan doktor dr adiknya dan adiknya pula jatuh hati dengan pesakit bernama Pupen. keluarga yang harmoni dan scene-scene yang lucu terselit dalam sebuah cerita cinta romantis dr adaptasi sebuah novel..


4 Hearts Of The Mountains
Thara Himalaya
Based on the novel by Nara


Genre: Romantic
Episode: 9
Country: Thailand
TV Station: ThaiTV3
Director: Krit Sukramongkol
Production Company: Maker-Y

Cast:

Atichart Chumnanont (Aum) as Prince Phuwanet
Kimberley Anne Woltemas as Doctor Thipthara (Nam)
Nadech Kugimiya (Barry) as Akkanee (Fai)
Prin Suparat (Mark) as Pathapee (Din)
Pakorn Chatborirak (Boy) as Wayupak (Lom)
Noppol Komarachun (Too) as Sadul
Kriangkrai Aunhanan as King Wasuthep
Santisuk Promsiri (Num) as Montree
Jintara Sukhapat (Mam) as Supansa
Mawin Taweepol as Rajiv
Adisorn Atthakrit as Warun
Sorawit Suboon (Kong) as Doctor Napat
Maneerat KamAon (Ae) as Preeyanuch
Pakasit Bosuwan as Samir
Santi Santiwechakul as Siam
Daraneenuch Popiti as Kanya

Tonton online:

http://www.youtube.com/watch?v=m2JIzuyB3P4
http://www.youtube.com/watch?v=A3uWwM0UL3k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=w4_JbVmtLZE&feature=related

profile pelakon:
http://wiki.asianfuse.net/index.php/Aum_Atichart_Chumnanon
http://wiki.asianfuse.net/index.php/Kimberly_Ann_Voltemas




Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...