Skip to main content

Apa yg Dah KAMI lakukan???????

 Well this may sad story of my life recently...


This is the second time i do not know what i have done wrong?! first, about 'copy' and 'paste'.... then now about 'print'... Hmmm... klu lecturer terbaca nihh sure dia akn ckp " tak alert dgn ape yg sy ckp, tu laa akibatnya" . Well, actually bukan ak sorang tak dgr kena print, but ALL my friends pon tak dengar... We just tau, assignment tu kne submit gna e-mail sebelum pukul 6... takdak pulak kata kne recheck immedietly n print!  beliau ckp dh ulang soh print sbnyak 3 kali... means, mesti laa ada salah seorg dari kami catat..TAKDAK PONN! belom smpat kami nak bela diri beliau telah menjatuhkan hukuman mati mandatory ke atas kami :" from now on, you alls will learn by yourselves!"... kelu lidah kami mencelah.. lagi pon mne laa kami pandai nk bangkang ckp 'guru'...anyway, suma nihh takkan terjadi kalau sorang budak laki tu tak hangguk je ap beliau ckap... at that time,mesti alasan kami mungkin akan diterima...sekurangnya beliau 'akan' dgr pembelaan dr kami :( 

hujah kami mungkin:

1) takdak pon dr lami yg dengar kene print keesokan harinya.. 
2) pagi Rabu, ramai yg kelam kabut kemas bilik sbb ad org besar nak sport check bilik...
3) sebelom start kelas dia ramai yg busy pgi daftar wi-fi and internet kat 'sini' mmg slow... lagipon tak tau pon kne recheck.. ingtkan dah hantar settel laa sume..
4) kami submit sebelom pukul 6 , means kerja suma siap.. just tak print.. btw, kja tu kna tampal2 n wat malam..
5) why yg salah e-mail dimaafkan padahal mereka laah yg tak alert.. hmmm..





We still new here.. although we expert about internet.. just fb je expert.. bab2 kena hantar gne e-mail and check mna kami tau lagi... aku pon baru je tau boley check kesalahan dlm tnet and macam pen merah...


petang nihh jam lima ada kela demostration.. Entah laa, aku macam tak berharap sgt assignment kami nihh akan diterima... sbb mungkin beliau laa salah seorg dari juri2...  tak tau laa pulak dgn kelas hari esok... mungkin dia takkan ajr kami n anggap KAMI tak wujud dlm kelas beliau.. atau lebih parah kena halau... :(

all this happen, because of misunderstanding each other anad i really hope beliau akan beri another chance for all.. n clear everything yg jadi penghalang selama nihh.. i really2 want to learning from her.. harap sgt tak payah nak tukar2...





Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...