Skip to main content

hidop aku jalani kini~

A month has passed... i am now an undergraduate iium... i bring hope to reach my trophy..hikhik..komainn, speaking pulak ak..opss!



Lama tak update post baru...seiring waktu berjalan, aku sibuk dengan hal-hal study...masih mencari keserasian dengan tempat dan schedule yg tak berapa nak padat actually...hihii.. orang cakap kalau takdak gambaq maka tak best laa org nk baca post2 yg kita update...erm, masih mencari kebenaran fakta dan kenyataan yg tidak berdasarkan sumber itu~ooooo













Adohhh! tak semangat nk upload gambaq2 nihh... slow cam siput wifi nihh... papepon bersyukur je laa ngn apa yg ada...hukhuk

beberapa gambaq nihh sudah cukup menggambarkan keremajaan dan kedewasaan aku..cewahhh

korang layan je laa yerk! ;)




dari kanan, Nabiha, Sal, Sherin, me, and Sya










Dormmate in Nilai ..love u girls!!! :)












hahaha.. sejak dok hostel nihh..asik tepikir nak balik je..asal ari Khamis menjelang,mula laa hati gundah gulana rasa nak balik je...balik pon rumah akk..best jugak laa...asal nmanya 'rumah' hahaha...minggu nihh rsa cam nak balik umah akk lagi..sbb my ili nabilah pon balik jugak...hihii..

Comments

Popular posts from this blog

Segmen: TerjahTahun Baru AisyaHumaira'

Assalamualaikum... Subhanallah, cantik nya gambar pasangan pengantin baru..Dikesempatan ini nk ucapkan selamat pengantin baru, moga berkekalan hingga ke akhir hayat dan mendapat 'waris' yang soleh serta solehah..Aminn... Rasa menarik pulak segmen INI .. Kalau sebut tahun baru mesti nak sebut baju baru, kasut baru, langsir baru..semuanya baru lahh..hihii.. So, kat sini saya nak sebut azam baru saya bagi tahun 2013.. - Azam yang pertama nak dapat result cemerlang dan pointer CGPA yang tinggi..supaya senang dapat biasiswa..Insyaallah.. -Azam yang kedua nak drive kereta dekat highway balik kampung..Saya sebenarnya takut nak drive tapi ntah macam mna boleh ambik lesen kereta..so, tahun 2013 saya kena jadi lebih berani! :D Azam-azam yang lain biarlah menjadi rahsia antara saya dengan-Nya.. p/s: kalu dapat topup 30, sya bersyukur sangat..hihiii.. (gurau jerr..V)

BlogWalking by DayangDeno

Shopping di ShenZhen lebih Murah

MOSTLY PEOPLE SAY " BARANG DI CHINA LEBIH MURAH"  WELL, I THINK SO.. BARU-BARU INI AKU KE SHENZHEN DAN AKU LIHAT BARANG-BARANG TERJUAL DENGAN BEGITU MURAH SEKALI... PALING PENTING, HARGA BOLEH DITAWAR DENGAN SEMURAH YANG MUNGKIN!!! CONTOHNYA NAK BELI BAJU TIDUR BERHARGA 160 YUAN..ANDA BOLEH TAWAR SEHINGGA 25 YUAN SAHAJA! TRY AND BUY IT! TAPI TENGOK MUATAN BAGASI JUGAKLAH.. BIASANYA BARANG-BARANG BUATAN TANGAN SEPERTI SARUNG TILAM, SARUNG BANTAL.. BAJU TIDUR CANTIK DAN BERFESHION SELAIN BARANG TEMBIKAR...MURAH SANGAT!!! SO, SESIAPA YG SEDANG MERANCANG NAK BERCUTI KE LUAR NEGARA CUTI HUJUNG TAHUN NIH..BOLEH LAH CONSIDER NAK PERGI KE SHENZHEN INI.. MAKANAN HALAL JUGA MUDAH TERDAPAT DI RESTORAN-RESTORAN BERDEKATAN TEMPAT PENGINAPAN...  Visa In most cases, a visa should be obtained from a Chinese embassy or consulate before arriving anywhere in China. See the  China  page for more information. Certain nationalities arriving from Hon...